HTML

elvislo

Minden, ami eszembe jut az Életnek nevezett 3D-s, real-time játékkal kapcsolatban.

Friss topikok

  • PHAndris: Te még versenyben vagy:) (2011.11.29. 14:21) Arról, hogy miért nem érdekel a fészbúkos életed
  • PHAndris: @gerticske: elvileg a héten megkapjuk a teljesen kész anyagot. Már nagyon várjuk, de sajnos ezek a... (2011.05.09. 09:00) Studio finish
  • gerticske: Hiába, tanulni kell a feltörekvő generációtól... :) (2011.02.14. 19:50) Ébredéshhh...
  • saly: @PHAndris: Gerti kisasszonynál jártam, kommentedet láttam, gondoltam megnézem a blogod, idekerülte... (2011.02.09. 10:02) drímofmájlájf
  • gerticske: én meg csak simán szoktam nézni, hogy írtál-e. :) Jó lenne talizni valamikor, aztán dumálni picit.... (2011.01.25. 17:17) Hell(o) World!

Linkblog

Szombat

2011.02.10. 16:35 PHAndris

A tegnapi szabadazá-s koncert nem volt jó. Annyira rossz sem, rájöttem, hogy a motyóm úgy szól, hogy ennél nekem nem kell több. Az Ampeg a basszerozás Mekkája, a 8*10-zel pedig kis híján magam alá élveztem. A Timebomb rohadt jó volt, első soros hallgató voltam, pedig Rancid-et igazából sosem hallgattam. A koncertünk első felét a közös pontatlanság jellemezte leginkább, pedig jól szólt a hely, csak valahogy hiányzott belőlünk kicsit a rákkendroll. Viszont dobos fronton vannak komoly problémák. Tehát ha 3 szám közben áll le a dob fullosan, az gáz. Ha a Bencét nem tudjuk jól elkezdeni a dob miatt, az gáz. Ezért szerettem Ákossal, meg Zénóval is együtt zenélni, mert tudtam, hogy aki mögöttem üti a takkot, abban megbízhatok. Még ha el is bassza, akkor is kijön belőle valahogy. Na ezt az Andrisnál nem érzem, és ha azon imátkozom, hogy csak bírja, csak el ne bassza, akkor az óhatatlanul kihat az én (meg mindenki) játékomra (játékára) is. A kolléga azzal védekezett, hogy beteg, ami okés, de inni, cigizni, meg koncert után piázni volt ereje. Akkor meg gyúrjon, gumilapozzon, mertítsen erőt a chi-ből, de nekem tudjon 15 számot rendesen leütni. És ne legyen az a probléma, hogy a Memories c. számunk az melyik is. Írja föl, tanulja meg, gyártson hozzá mankót, leszarom. Ezzel már had ne én foglalkozzak. Pont.
Viszont kaptunk zenészkártyát, ami állandó 15%-os kedvezményt biztosít nekünk az alkoholból, ami szerintem ritka kedves dolog. Azt hittem, hogy vissza kell adni koncert után, de ez állítólak halálig szól. Hát köszi.

Mint kiderült, a szombati düreres buli fel lesz véve. Ne kérdezzétek, hogy mire, meg hogyan, bár kicsit tartok ettől. Egyrészt, ha ilyesmi gyermekbetegségekkel kell megküzdenünk, mint a fent említett, akkor az így felvett anyaggal kb. a seggünket törölhetjük ki, már ha puha vincsire lesz felvéve. A másik, hogy ha felvesszük, akkor az legyen igényes. Minden hangszer külön sávra, a basszer is XLR-ből meg mikrofonból, utána lehessen keverni, meg masterelni. Na az ilyen kis apróságoktól félek, mert sztem ilyenek nem lesznek. De azért gyertek sokan:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elvislo.blog.hu/api/trackback/id/tr402651933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása