HTML

elvislo

Minden, ami eszembe jut az Életnek nevezett 3D-s, real-time játékkal kapcsolatban.

Friss topikok

  • PHAndris: Te még versenyben vagy:) (2011.11.29. 14:21) Arról, hogy miért nem érdekel a fészbúkos életed
  • PHAndris: @gerticske: elvileg a héten megkapjuk a teljesen kész anyagot. Már nagyon várjuk, de sajnos ezek a... (2011.05.09. 09:00) Studio finish
  • gerticske: Hiába, tanulni kell a feltörekvő generációtól... :) (2011.02.14. 19:50) Ébredéshhh...
  • saly: @PHAndris: Gerti kisasszonynál jártam, kommentedet láttam, gondoltam megnézem a blogod, idekerülte... (2011.02.09. 10:02) drímofmájlájf
  • gerticske: én meg csak simán szoktam nézni, hogy írtál-e. :) Jó lenne talizni valamikor, aztán dumálni picit.... (2011.01.25. 17:17) Hell(o) World!

Linkblog

Ébredéshhh...

2011.02.12. 11:38 PHAndris

Tegnap egyedül sikerült lemásznom Grenmára, ahol kellő mértékben befröccsöztem. Rájöttem, hogy vannak előnyei annak, hogy koncerteket tartanak az A38-on. Így például a 16 éves kislányok egy az egyben tudnak a korláton át a Dunába hányni. Csak mert tegnap ez történt. Nem tudom mennyit kell ahhoz inni, hogy 2 percig folyamatosan hányj át a korláton, de a csajszinak sikerült. Gyönyörű. Mivel 16 éves korhatár van a hajón, ezért kb. jó félház volt. Nem volt visítás, sikongatás és egyéb zavaró jellemzők. Mondjuk a fröccsömet kétszer kilöttyentették a buzi pogózós tinédzserek. Én nem kaptam belőle, de egy másik kis fruskára ment egy kevés, aki egyből elkezdett visítani, hogy húúmegháá. Csak azt felejtette el, hogy ez nem babazsúr, hanem koncert, ráadásul véletlen volt. Ne állj az első sorba baszod, ha nem bírod a kiképzést.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elvislo.blog.hu/api/trackback/id/tr352655635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gerticske · http://gertik.blog.hu 2011.02.14. 19:50:57

Hiába, tanulni kell a feltörekvő generációtól... :)
süti beállítások módosítása