HTML

elvislo

Minden, ami eszembe jut az Életnek nevezett 3D-s, real-time játékkal kapcsolatban.

Friss topikok

  • PHAndris: Te még versenyben vagy:) (2011.11.29. 14:21) Arról, hogy miért nem érdekel a fészbúkos életed
  • PHAndris: @gerticske: elvileg a héten megkapjuk a teljesen kész anyagot. Már nagyon várjuk, de sajnos ezek a... (2011.05.09. 09:00) Studio finish
  • gerticske: Hiába, tanulni kell a feltörekvő generációtól... :) (2011.02.14. 19:50) Ébredéshhh...
  • saly: @PHAndris: Gerti kisasszonynál jártam, kommentedet láttam, gondoltam megnézem a blogod, idekerülte... (2011.02.09. 10:02) drímofmájlájf
  • gerticske: én meg csak simán szoktam nézni, hogy írtál-e. :) Jó lenne talizni valamikor, aztán dumálni picit.... (2011.01.25. 17:17) Hell(o) World!

Linkblog

Hell(o) World!

2011.01.19. 22:02 PHAndris

Nem tudom, hogy van-e még élőlény, aki olvassa ezt a blogot. A statisztikák szerint van, amin erősen meglepődtem. Nagyon régóta nem írtam. Nem akartam, nem tudtam újat, nem volt kedvem. Néha meg úgy érzem, hogy egy 100 oldalas regényt tele tudnék írni a sztorijaimmal. Az ismerősök - akik ritkán látnak - biztos érdeklődnek, hogy mi van velem. Kezdjük az érem sötétebb oldalával.

Anyukám beteg. Nagyon. A hugom, a mostohaapám és én azon fáradozunk sokat, hogy tartsuk benne a lelket. Nagyon nehéz feladat. A régi önmagára már lassan nem is emlékszem, csak azon imátkozom, hogy egy nap többször nevessen. Hogy a 620 millió gyógyszer ellenére még lássa az élet vidám oldalát. Ez mondjuk sikerül is hál' Istennek. Ő látja még így is azt, amit sok ember egész életében nem.
A cégnél körülbelül minden az én nyakamba szakad. Életemben nem gondoltam volna, hogy ez ennyi munkával, gonddal és feszültséggel jár. Még bírom, de néha úgy érzem, hogy elég volt, leteszem a lantot minden téren. Ráadásul próbáld ezt úgy, hogy előtte gyakorlatilag semmilyen ilyen jellegű munkát nem végeztél, csak a nevelésed, az oktatásod és az akaratod segít át a problémákon.
Női fronton az utóbbi időben volt mozgás, de mindig vége lett, amit ráadásul nem is nagyon bánok. 27 évesen elvárásaim vannak, meg reális értékrendem (szerintem), és ezt elvárnám a másiktól is. Csak lehet, hogy a másik egész máshogy látja a világot. Mások a problémái, nem is nagyon vannak, felelőssége még kevesebb, ezért ne is reméld, hogy úgy látja majd a világot, mint te. nincs is ezzel probléma, csak ez által nem is illünk össze. Ennyi.

Nézzük a fényes oldalt.

Rájöttem, hogy a gitározás (zenélés) a világ legjobb hobbija. Örömet szerzel vele magadnak és talán másoknak is. Fantasztikus, amikor pár hangra azt tudod mondani, hogy fasza, tetszik, jobb kedvem lett! Alapszabály persze, hogy idegesen nem nyúlunk hangszerhez.
Lehet, hogy szűk 2 hét múlva meg tudom venni életem gitárládáját. Még nem biztos, de a jelek bíztatóak.
Ja és igazából jól élek. Bár gecisokat dolgozom és csajom sincs, de nincsenek filléres gondjaim, a magam ura vagyok, és tudom, hogy kikre számíthatok az életben.

Ja a csajozás továbbra sem megy, de mivel a kiba visszaállít gombra kattintottam véletlenül a mentés helyett, ezért azt nem írom le, majd kérdezd meg személyesen:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elvislo.blog.hu/api/trackback/id/tr582598956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2011.01.20. 09:51:52

RSS feed-ben vagy apám! Nem menekülsz! :)

Edike1987 2011.01.20. 22:44:51

Jaja, nálam is kedvencekben vagy:)

Prekopcsák Zoltán · http://prekopcsak.hu 2011.01.21. 19:04:01

Hamár névsorolvasás van, akkor itt is egy olvasó! :)

gerticske · http://gertik.blog.hu 2011.01.25. 17:17:10

én meg csak simán szoktam nézni, hogy írtál-e. :) Jó lenne talizni valamikor, aztán dumálni picit. :)
Puszillak, Anyukádnak meg jobbulást, meg amit ilyenkor lehet! :S
süti beállítások módosítása