HTML

elvislo

Minden, ami eszembe jut az Életnek nevezett 3D-s, real-time játékkal kapcsolatban.

Friss topikok

  • PHAndris: Te még versenyben vagy:) (2011.11.29. 14:21) Arról, hogy miért nem érdekel a fészbúkos életed
  • PHAndris: @gerticske: elvileg a héten megkapjuk a teljesen kész anyagot. Már nagyon várjuk, de sajnos ezek a... (2011.05.09. 09:00) Studio finish
  • gerticske: Hiába, tanulni kell a feltörekvő generációtól... :) (2011.02.14. 19:50) Ébredéshhh...
  • saly: @PHAndris: Gerti kisasszonynál jártam, kommentedet láttam, gondoltam megnézem a blogod, idekerülte... (2011.02.09. 10:02) drímofmájlájf
  • gerticske: én meg csak simán szoktam nézni, hogy írtál-e. :) Jó lenne talizni valamikor, aztán dumálni picit.... (2011.01.25. 17:17) Hell(o) World!

Linkblog

Arról, hogy miért nem érdekel a fészbúkos életed

2011.09.07. 13:15 PHAndris

Nnnna. Sajnos van pár szabad percem így a dübörgő gazdaság idején, ezért írok pár sort. Persze csak ha a blog.hu is úgy akarja, mivel ahogy látom mókuskerék-meghajtású a szerverük, annyira hasít. Régóta foglalkoztat, hogy hogy a francba lehet ennyi jófej ember fészbúkon. Pláne az ismerőseim között. Néhányuk már elérte, hogy az üzenőfalamról jó időre kitiltsam őket a picsába, ugyanis besokalltam attól a szennytől, amit oda kifattyantottak.
Nézzük most a kicsit konkrétabb eseteket:

1. Mit ebédeltem/vacsoráztam/ittam/reggeliztem/stb. Ne haragudj, de kurvára nem érdekel. Gondolom téged sem, ha én cini-minist reggeliztem. Illetve ha te tojásrántottát, azzal sem vagy faszább. Fényképeket se tölts fel kajákról kérlek, nekem is van 1-2000 Ft a farzsebemben, ha éppen nagyon szépen elkészített, nagyon finom, nagyon egészséges ételeket szeretnék enni. Ráadásul abból is pont ugyanolyan szar lesz, mintha egy vajas kenyeret ettem volna. Nem egy embert helyeztem már tiltólistára ezek miatt (remélem átjön, hogy faszbúkországban ez mennyire kemény dolog:)).

2. A pillanatnyi cselekvéseid sem hatnak meg, hozzáteszem, hogy ezek általában a cselekvésnek látszó semmittevések, ugyanis a dolgozó embernek vajmi kevés ideje marad fészbúkra rendszeresen kiírkálni munkaidőben (iskolaidőben). Tehát: "töri tézé lesz, nem várom", "most végeztünk az update-tel", "tanulni kell, picsába", "kiértünk XY helyre", stb. Ezeket az illetőket is egy idő után szintén a levesbe küldöm, mert én sem írogatom ki, hogy most ettem, most bekapcsoltam a gépet, most küldtem el 2 bérlőt, most dolgozni kell, most mostam ki a hátsómat kakilás után. Az ég egy adta világon senkit nem érdekel, hogy pillanatnyilag mivel töltöd az időt. Az igazság ugyanis: a fészbúk előtt baszod el éppen.

3. Klippek és zenék. Ezt a részét szeretem. Szeretem megismerni az ismerőseim zenei világát, reggel, este, sőt valamelyik még tetszik is. Amit nem bírok: XY gipsz jakab kovács kettő klára a gép elé kerül. Nyilván a világ kíváncsi az ő zenei ízlésére, ami természetesen mindenkiénél jobb. Megoszt 3-4-5-6 zenés videót, ráadásul ezek közt vannak ezer éves cuccok is. Magyarán telefossa az üzenőfalam az ő trágya zenéivel, amiket már vagy ismerek, vagy nem is érdekel. Légyszi ne, vagy mész te is a levesbe.

4. Egy-egy szavas, semmitmondó kiírások. Maga a tömör gyönyör, illetve az is, aki lájkolja. Szóval tényleg nincs más dolgod jelenleg, mint azt kiírni, hogy "blöööááhh" például? Igazából nem is értem, hogy ez miért kell? Lehet az kell, hogy a kis földgömb indexében megjelenjen pár szám, ami a lájkokat és a kommenteket számolja, vagy mi? És az minél többet mutat, annál jobb? Kicsit virtuális orgazmus, vagy mi? Én is kiírhatnám naponta 2-szer, hogy "pina", és a férfi ismerőseim szolidaritásában bízva szerintem 10-20 lájkot kapnék is rá minden alkalommal. Csak kicsit többre tartom magam.

5. Akik magukat sajnáltatják. Tehát kiírják, hogy rossz kedvük van, aztán várják, hogy valaki megkérdezze, hogy "mi a baj?". Nyilván azt nem írom le, hiszen akkor behalna a kommentelés. A rákérdezés után általában kiderül, hogy a probléma egyenlő a semmivel, vagy esetleg megoldhatatlan. Ezt főleg a tinédzser és az alsó 20-as korosztály szokta eljátszani. Nyilván én is átérzem, hogy nekik a legnehezebb az életben, számlákat fizetnek meg törlesztőrészleteket, bevásárolnak, háztartást vezetnek szépen, meg takarítanak, tehát már tényleg csak a Kolimára küldött orosz foglyoknak van nehezebb dolguk a mai világban. Náluk is meg szoktam találni a rejtett, kis szürke ikszet.

6. Fényképek. Nagyon szeretem őket. Alapból ugye ez az egyik hobbim, tehát szeretem nézegetni, hogy ki hol járt, és ott esetleg milyen képek készültek. Akkor kezd leszakadni az ékszíj, amikor a hatszázötvenháromezredik önmagát fotózó, tükörben pózoló, esetleg buliban jófejkedő kép kerül ki. Amivel igazából azt igyekszik bizonyítani, hogy ő mennyire fasza, hogy volt 400 forintja lemenni a zépébe. Ahová a esetleg a haverjait is beengedték, sőt ki is szolgálták alkohollal. Nem szeretnék álszentkedni, nyilván mi is iszogatunk, fotózgatunk, stb. A különbség ott van, hogy azokat nem teszem fel netre. Esetleg egy olyat, amin a barátaimmal még mindenki vállalhatóan néz ki. Pont.

Majd ha eszembe jut még valami, akkor folytatom, most megyek vissza növelni a GDP-t.
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elvislo.blog.hu/api/trackback/id/tr423208800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gerti. 2011.11.27. 00:19:47

Te jó ég! :D csak egy kérdés: mikor tiltottál le? :D:D:D
de egyébként jó ilyet olvasni, kicsit felpofoz a facebook-függőségből.:) köszönöm.:)

PHAndris 2011.11.29. 14:21:21

Te még versenyben vagy:)
süti beállítások módosítása