HTML

elvislo

Minden, ami eszembe jut az Életnek nevezett 3D-s, real-time játékkal kapcsolatban.

Friss topikok

  • PHAndris: Te még versenyben vagy:) (2011.11.29. 14:21) Arról, hogy miért nem érdekel a fészbúkos életed
  • PHAndris: @gerticske: elvileg a héten megkapjuk a teljesen kész anyagot. Már nagyon várjuk, de sajnos ezek a... (2011.05.09. 09:00) Studio finish
  • gerticske: Hiába, tanulni kell a feltörekvő generációtól... :) (2011.02.14. 19:50) Ébredéshhh...
  • saly: @PHAndris: Gerti kisasszonynál jártam, kommentedet láttam, gondoltam megnézem a blogod, idekerülte... (2011.02.09. 10:02) drímofmájlájf
  • gerticske: én meg csak simán szoktam nézni, hogy írtál-e. :) Jó lenne talizni valamikor, aztán dumálni picit.... (2011.01.25. 17:17) Hell(o) World!

Linkblog

Villámposzt

2010.06.25. 11:25 PHAndris

Nézegetem a statisztikákat, és  egész sokan olvassák ezt a szart:) Szóval írok valami rövid hangulatjelentést, hogy tudjátok, még élek.

A hét eleje óta gyötör valami kór, aminek a hét elején még csak émelygés és rosszullét voltak a tünetei, mostanra a gyomrom működését a lakodalmas kutyáéhoz tudnám hasonlítani. Remélem elég cizelláltan fogalmaztam. Mondjuk ez az a fogyókúra, ami tuti beválik. Eszem a rohadt pizzás ízesítésű abonett kenyeret mellé, amelyből 1 szelet csak 15 kalória. Szexi leszek fürdőruciban a nyárra:)

Ma ráadásul még este játszunk is, és hát a rokksztársághoz meg a koncertezéshez ugye hozzátartozik az, hogy az ember előtte magába tölt némi folyékony bátorságot. Pláne valami mötál arcokkal játszunk, lehet, hogy a hely tele lesz darkgoth emberekkel, akik egy Blink-Dammitre élve felkoncolnak minket. Na, tehát az este nagy kérdése: merjen-e Andris inni-e? Sztem 1-2 pálinkát le fogok küldeni, az úgyis fertőtlenít.

Más dolgokról most nem nagyon írnék, akit érdekel, az úgyis megtalál. A lényeg, hogy csalódtam bizonyos emberekben. Eléggé. De ahogy a Balázs barátommal is megbeszéltük egy borozgatós estén a Feneketlen-tó mellett: SZAROK az emberek. Próbáld meg elmagyarázni egy vonalnak, hogy mi az a gömb, ha agyilag kevés hozzá.

"But how we survive, is what makes us who we are."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elvislo.blog.hu/api/trackback/id/tr682108787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása