HTML

elvislo

Minden, ami eszembe jut az Életnek nevezett 3D-s, real-time játékkal kapcsolatban.

Friss topikok

  • PHAndris: Te még versenyben vagy:) (2011.11.29. 14:21) Arról, hogy miért nem érdekel a fészbúkos életed
  • PHAndris: @gerticske: elvileg a héten megkapjuk a teljesen kész anyagot. Már nagyon várjuk, de sajnos ezek a... (2011.05.09. 09:00) Studio finish
  • gerticske: Hiába, tanulni kell a feltörekvő generációtól... :) (2011.02.14. 19:50) Ébredéshhh...
  • saly: @PHAndris: Gerti kisasszonynál jártam, kommentedet láttam, gondoltam megnézem a blogod, idekerülte... (2011.02.09. 10:02) drímofmájlájf
  • gerticske: én meg csak simán szoktam nézni, hogy írtál-e. :) Jó lenne talizni valamikor, aztán dumálni picit.... (2011.01.25. 17:17) Hell(o) World!

Linkblog

My final transmission

2011.12.14. 22:15 PHAndris

Hát fiúk, lányok nem tudom hányan olvassátok ezt a szart. Egy biztos: ez lesz az utolsó bejegyzésem. Ennek több oka van.Egyrészt találkoztam szerintem azzal a lánnyal, akivel le szeretném élni az életem. Másrészt erre a kapcsolatra, és a közös családalapításra szeretném helyezni az energiáim, és nem holmi felesleges blogírásra. Harmadrészt édesanyám hosszú küzdelem után feladta a rákkal való harcot. Sajnos itt nem tudom megmutatni, hogy ez nekünk milyen fájdalmakkal járt, azt talán egy kicsit meg tudom mutatni, hogy mit érzek most.

Nem. Nem tudom megmutatni. Nem akarom, hogy szomorúak legyetek ezen sorokat olvasva, amikor nagyon nehéz az embernek bárki más bőrébe beleképzelni magát. Aki ismer, és akinek fontos, az keressen meg más médiákon keresztül, és elmondom, hogy mi a helyzet.

Egyébként meg örüljetek, hogy életem szerelme elvisel engem:) Vigyázzatok magatokra! Andris kiszáll (egy időre)!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elvislo.blog.hu/api/trackback/id/tr283464220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása