HTML

elvislo

Minden, ami eszembe jut az Életnek nevezett 3D-s, real-time játékkal kapcsolatban.

Friss topikok

  • PHAndris: Te még versenyben vagy:) (2011.11.29. 14:21) Arról, hogy miért nem érdekel a fészbúkos életed
  • PHAndris: @gerticske: elvileg a héten megkapjuk a teljesen kész anyagot. Már nagyon várjuk, de sajnos ezek a... (2011.05.09. 09:00) Studio finish
  • gerticske: Hiába, tanulni kell a feltörekvő generációtól... :) (2011.02.14. 19:50) Ébredéshhh...
  • saly: @PHAndris: Gerti kisasszonynál jártam, kommentedet láttam, gondoltam megnézem a blogod, idekerülte... (2011.02.09. 10:02) drímofmájlájf
  • gerticske: én meg csak simán szoktam nézni, hogy írtál-e. :) Jó lenne talizni valamikor, aztán dumálni picit.... (2011.01.25. 17:17) Hell(o) World!

Linkblog

Studio vol. 1

2011.03.20. 20:24 PHAndris

Na. Ezt a hétvégét rászántuk a stúdiózás első körére. Tegnap felment a dob, amiről az a véleményem, hogy editálás után fantasztikus lesz.
Ma felment a basszer. A basszer szett:
-OLP 2 humbuckeres musicman, Jeti Trimaster szedőkkel tuningolva, Earnie Ball 45-100-as hibrid szettel
-Aphex Punch Factory optikai kompresszor
-Ampeg SVP-Pro fullcső előfok
-Ashdown MAG 300-as fej végfoka
-Ampeg SVT Classic Series 8*10

Igen, ez mind saját. A sávok kiosztása:
-egy tiszta vonal
-egy kompresszált vonal
-egy előfokról levett vonal
-4 különböző mikivel a ládáról levett 4 különböző vonal
-2 különböző térmikrofonnal levett 2 külön vonal

A bőgős részek nagyjából 2,5 óra alatt megvoltak. A végeredmény keverés nélkül is egy olyan mocskos, disznó, kicsit overdrive-olt sound lett, amitől a bokám lefostam. A Práznektomi megjegyezte, hogy ilyen soundot ebben a stúdióban még nem rögzítettek, és lehet kölcsönkéri majd a motyeszom:) Ez egy hangyányit jól is esett az az igazság.
És igazából a sound nem is punkos lett, hanem hangyányit talán metálos, de üti a szívedet, lelkedet. A keverés/editálás utáni végeredményre nagyon kíváncsi vagyok.

A gitárt elkezdtük, de a két gitárhíró még nem volt a helyzet magaslatán, amire föl legalább hazafelé kicsit össze is vitáztunk. Én egyébként mindkettejükben érzem a kraftot, csak előtte le kel szépen játszani fejben mindent. Hogyan, mit, merre akarok és azt hogyan játszom fel. Ennyi. Fog nekik az menni, csak talán nem hullafáradtan kell lejönni, meg nem kell befosni. Biztos vagyok benne, hogy a kis összezördülésünk mindkettejüket motiválni fogja, még ha ezzel nem is lopom be magamat Tamás szívébe. Ez van, én vagyok az a megmondóember, akit utálnak, de aztán a tőlem való félelmükben gecijót fognak feljátszani. Kedden folytatása következik. Ja és a gitár szett:
-Epiphone Les Paul Custom 2 Gibson humbucker
-Marshall 4*12 1960 láda, Marshall 4*12 Green Special Edition láda
-Marshall MA 100 fullcső fej, Mesa Dual Rectifier fullcső fej

Asszem a száúndra itt sem lesz majd panasz:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elvislo.blog.hu/api/trackback/id/tr662756943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása