HTML

elvislo

Minden, ami eszembe jut az Életnek nevezett 3D-s, real-time játékkal kapcsolatban.

Friss topikok

  • PHAndris: Te még versenyben vagy:) (2011.11.29. 14:21) Arról, hogy miért nem érdekel a fészbúkos életed
  • PHAndris: @gerticske: elvileg a héten megkapjuk a teljesen kész anyagot. Már nagyon várjuk, de sajnos ezek a... (2011.05.09. 09:00) Studio finish
  • gerticske: Hiába, tanulni kell a feltörekvő generációtól... :) (2011.02.14. 19:50) Ébredéshhh...
  • saly: @PHAndris: Gerti kisasszonynál jártam, kommentedet láttam, gondoltam megnézem a blogod, idekerülte... (2011.02.09. 10:02) drímofmájlájf
  • gerticske: én meg csak simán szoktam nézni, hogy írtál-e. :) Jó lenne talizni valamikor, aztán dumálni picit.... (2011.01.25. 17:17) Hell(o) World!

Linkblog

Hatvan belongs to us!

2011.05.16. 22:49 PHAndris

Na megint írok egy kis blogot. Rájöttem, hogy akkor postolok, ha kellemesen sikerült bevörösboroznom, és nincs mit csinálnom. Ma este sincs ez másként, hello hétfő!

Szombaton voltunk Hatvanban játszani. A "pontos kezdés" reményében lemondtam a Fekete Teve fotózást a Dürerben, amit nagyon bánok, és soha többé, mivel a mi bulinkon röpke 2 órás csúszás volt csak. Danival mentünk egy kocsival, ő természetesen már induláskor elkezdte sörrel feltölteni a hab testét. Mire megérkeztünk már jó volt a kedv. Neki konkrétan negyed óra kellett, hogy ráakadjon egy enyhén ittas hölgyemény, és még koncert előtt nagyon sok csúnya dolgot műveljenek a szomszédban található focipályán. Itt mindenki eleresztheti a szexuális és egyéb fantáziáit, azt illetően, hogy mi minden történt. És igen, az mind volt:) Dani rokksztár, na. Én nem, szóval nekem maradt a citromos borsodi. Meglepően sok csinos lány volt egyébként a bulin. Nem is értem pesten miért nincsenek ilyenek a punk bulikon, tényleg. A koncert hatalmas volt, már amennyire egy büdös, kicsi, csúszós terem lehet egy vendéglátóipari egységben. Mi Woodstocknak éreztük. Leírhatatlanul jó érzés, ha a közönség a szívét-lelkét beleadja a buliba! Nekem olyan fantasztikus road is jutott, aki részegen, félmeztelenül vagy háromszor szétrúgta a mikrofonállványt előttem, majd 2 perc alatt rakta össze. A kieső időben kézzel tartotta nekem a mikrofont. Megélni: priceless:) Az utánunk következő kultúrkör koncertjén szabályos kocsmai verekedés ütötte fel a fejét. Én azt mondom, szép volt fiúk! Én nem tudnám a másik fejét már így beleverni a falba. Ezek után Danival közöltem, hogy a kis hölgyet nem vagyok hajlandó hazavinni hozzánk, ezért vegyenek könnyes búcsút és húzzunk a retekbe haza. Hazafelé még egy jó reggelt gyros, majd 4-kor bedőltünk az ágyba. A Dani még megemlítette, hogy neki most dugni lenne kedve, de rendre utasítottam, mivel ő már "too drunk to fuck" volt, ráadásul az este alatt több szexuális élményben volt része, mint ahányszor nekem valami hasonló az eszembe jutott.

Ha azt kérdezitek, hogy velem mi van, akkor nehezen, de megvagyok. Néha nagyon úgy érzem, hogy g*ci ez a világ. Komoly meglátás, ugye? De tényleg. És nagyon, de nagyon szerelmes akarok lenni, és állandóan nagyon, de nagyon beszopom. Túl nagy szívem van, és ez a mai világban nem előny...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elvislo.blog.hu/api/trackback/id/tr372909758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása