HTML

elvislo

Minden, ami eszembe jut az Életnek nevezett 3D-s, real-time játékkal kapcsolatban.

Friss topikok

  • PHAndris: Te még versenyben vagy:) (2011.11.29. 14:21) Arról, hogy miért nem érdekel a fészbúkos életed
  • PHAndris: @gerticske: elvileg a héten megkapjuk a teljesen kész anyagot. Már nagyon várjuk, de sajnos ezek a... (2011.05.09. 09:00) Studio finish
  • gerticske: Hiába, tanulni kell a feltörekvő generációtól... :) (2011.02.14. 19:50) Ébredéshhh...
  • saly: @PHAndris: Gerti kisasszonynál jártam, kommentedet láttam, gondoltam megnézem a blogod, idekerülte... (2011.02.09. 10:02) drímofmájlájf
  • gerticske: én meg csak simán szoktam nézni, hogy írtál-e. :) Jó lenne talizni valamikor, aztán dumálni picit.... (2011.01.25. 17:17) Hell(o) World!

Linkblog

Halt! Deine Papieren Jude!

2010.07.23. 08:55 PHAndris

Másnap van, de nagyon. Örültem, hogy reggel egy zsaruval sem találkoztam, mert lehet a véralkoholszintem még egy hangyányival a megengedett fölött van. Hogy is kezdődött az egész...

Balázs barátommal tegnap megbeszéltük, hogy lemegyünk kicsit borozgatni a Feneketlen tó mellé, úgyis minden nő krva, meg régen meetingeltünk, és amúgy is a csütörtök az már kispéntek. A Feneketlen tóból végülis Goldmann tér lett, ahonnan ugyebár csak egy köpés a zépé. Persze titokban mindketten tudtuk, hogy az lesz a vége, de ezt még magunknak se vallottuk be, elvégre dolgozó emberek vagyunk, kinőttünk már a tinikorból, és különben is másnap meló. Ebből a másnap már teljesült. Tehát némi tokaji nedüvel csillapítottuk a szomjunk, közben leizzadtunk 3-szor, mint a disznó, ugyanis gecimeleg volt. Hey ho silver, elfogyott a bor, irány a zöpö. Jó szar emberek voltak lent, és ugye nő szempontjából jelenleg Balázs áll szopóágon. Talált is két kb. 17 éves kiscsajt, de hát ő sem az az odamenős fajta, ezért elkészítettük a haditervet. Az ilyeneket úgyis megtalálja minden phasz, tehát jó okosan kigondoltam, hoyg veszünk fütyülős akármit, odamegyünk, átadjuk, mint az este legcsinibb csajainak, majd arrébb megyünk, ezzel is átpasszolva a labdát a hölgyeknek. Igazi vak vezet világtalant. Hozzátenném, hogy mindezt csak Bazs érdekében, én már nem csajolok.

Naszóval. Andris megvette a fütyülős málnát (asszem), majd el kell képzelni két bfaszt, akik az időközben kámforrá vált kislányokat keresik, kezükben a fütyülössel. Mondanom sem kell, hogy nekemjöttek, kilöttyent, kanyád, meghalsz, ésatöbbi. Na végre meglettek a lukak, mondom Balázsnak, hogy menjél oda, megyek veled. De ő nem mer. Mondom akkor leszek én a zászlóshajó. De úgyse. Summa summárum ki itta meg a fütyülőst, na ki? Persze , hogy mi.

Utána az amúgy is szar zenét kezdtük megunni, bár már táncoltunk mindenre. Na szóval olyan 3 körül hazafelé vettük az irányt. Mivel lassan hó vége van, ezért nem akartam taxizni, így elsétáltam a Móricz-BAH csomópont-Hegyalja út útvonalon. A Hegyalján már eléggé elfáradtam, meg késő is volt, mondom megvárom az utsó éjszakait a megállóban. Nagyon takaros kis megálló volt, fedett, meg volt pad is. Mondom csak egy kicsit elfekszem, amíg jön a nagykék, mindjárt otthon leszek. Ez volt kb. fél 4-kor. A következő kép: reggel fél 7. És YESSSSS! Mint egy igazi csöves, sikerült a buszmegállóban tölteni az éjszakát. Hozzáteszem, hogy mindenem megvan, és rendkívül kényelmesen aludtam, legalábbis úgy érzem. Mondom ennek a fele sem tréfa, irány haza. Gyalog pont lesétálom azt a fél órácskát. A temető főbejárat mellett ki jön szembe? Természetesen hugocskám, aki a reggeli fitness jegyében kocogott. Kérdi, hogy mi van. Mondom pad, alvás, megyek haza. Erre ő csak megkérdezte, hoyg mivan, fesztivál van? Mondom igen, én bárhol tudok fesztivált csinálni. Andrisakirály.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elvislo.blog.hu/api/trackback/id/tr342170275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ribizly 2010.07.30. 11:46:34

Hello!

Tudod egyesek dolgoznak a szürke hétköznapokon is, így némileg kényelmetlenül éreztem magamat, amikor hangosan felröhögtem az iromány vége felé haladva. Hiába, akik burokban születtek idővel (vagy még az előtt) ki akarnak törni onnan... ez Neked a jelek szerint nagyon is sikerült, de semmi baj, hiszen ÍGY SZERETÜNK! :)
Nem mondom, hogy ez így van rendjén, de néha kell a változatosság, hogy egy kicsit másképpen teljen egy nap, mint a többi. Azért egyszer kíváncsi lennék szüleid arcára, amint olvassák eme sorokat :) Bár nem hiszem, hogy az örömtől tündöklő mosoly közben mondanák: "Ez az én kicsi Andrisom!" :D

De sebaj!

Más: Látom megint kicsit megzuhant a blog írásának a sűrűsége. Itt említeném meg, hogy némileg hiányérzetemet nehezen pótolja az index és egyéb szenny oldalak olvasása, így meg szeretnélek kérni arra, hogy sűrűbben tessék hasonló minőségű portékával, irománnyal minden kedves Olvasót ellátni! Ugyanis igényűnk van rá ;)

Asszem eleget trollkodtam mostmár itt, úgyhogy csak annyit: kellemes napot és még sok ilyen buszmegállós éjszakát ;)

csá
süti beállítások módosítása