HTML

elvislo

Minden, ami eszembe jut az Életnek nevezett 3D-s, real-time játékkal kapcsolatban.

Friss topikok

  • PHAndris: Te még versenyben vagy:) (2011.11.29. 14:21) Arról, hogy miért nem érdekel a fészbúkos életed
  • PHAndris: @gerticske: elvileg a héten megkapjuk a teljesen kész anyagot. Már nagyon várjuk, de sajnos ezek a... (2011.05.09. 09:00) Studio finish
  • gerticske: Hiába, tanulni kell a feltörekvő generációtól... :) (2011.02.14. 19:50) Ébredéshhh...
  • saly: @PHAndris: Gerti kisasszonynál jártam, kommentedet láttam, gondoltam megnézem a blogod, idekerülte... (2011.02.09. 10:02) drímofmájlájf
  • gerticske: én meg csak simán szoktam nézni, hogy írtál-e. :) Jó lenne talizni valamikor, aztán dumálni picit.... (2011.01.25. 17:17) Hell(o) World!

Linkblog

néha...

2011.02.03. 23:14 PHAndris

Néha kicsit nehéz. Tudom, tudom, mindenkinek az. Csak időnként elbizonytalanodom, hogy jól teszem-e a dolgom. Hogy az, ami mellett kiállok - biztos, hogy a legjobb, legigazabb? Valószínűleg emiatt a kétkedés miatt nem lesz az ember önelégült seggfej, csak néha jó lenne, ha valaki kicsit megerősítene benne. Igen, Marci és Balázs megerősít benne. Mondjuk az ő munkájuk is kicsit több felelőséggel jár, mint egy serésmegtermékenyítőé.

Néha úgy érzem, hogy jó lenne még kicsit gyereknek lenni, de már nagyon nem lehet. Az ember három személyiségéből (gyermek, szülő, felnőtt) mostanában túl sokat töltök a felnőttben. Pedig azt tanították, hogy az az egészséges, ha az ember a másik kettőben van sokat. Mondjuk azon a tárgyon minden előadáson bent voltam, mert az előadó fantasztikus személyiség volt. Aztán nem csináltam meg, mert egy több oldalas esszét kellett volna leadni a saját magad elemzéséről, és arra nem vállalkoztam. Túl sok olyan dolgot kellett volna beleírni (ha az őszinteség a szempont), amit nem akartam. Vannak dolgok, amiket jobb, ha az idő szépen elfed.

Persze természetes, hogy ilyen dolgok is most jutnak eszembe, még másfél óra főnöki munkamegbeszélés, fél üveg vörösbor, meg 1-2 grappa után. Jobb lenne hasznosabban eltölteni az időt. Például szexel:) Asszem Mesti örök érvényű szavaival tudnám zárni a posztot: "Basszatok!". Jóéjt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elvislo.blog.hu/api/trackback/id/tr552637145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása